یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1109730
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
اغاز سال تحصیلی مدارس ایرانشهر

حوزه / مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، گفت: طلاب باید کمک یار حضرت ولی عصر(عج) در نشر معارف دینی باشند و رسالت طلاب، تربیت انسان برای خالق هستی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ مدارس علمیه ایرانشهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه و تعدادی از معاونین استان سیستان و بلوچستان و حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و هفته وحدت، اظهار داشت: طلاب باید کمک یار حضرت ولی عصر(عج) در نشر معارف دینی باشند و رسالت طلاب، تربیت انسان برای خالق هستی می‌باشد.

وی افزود: مدیریت حوزه علمیه استان نگاه ویژه‌ای به حوزه علمیه ایرانشهر داشته و سطح سه سفیران برای امسال فعال شده و ان‌شاءالله رشته‌های تخصصی هم در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام بزمانی امام جمعه ایرانشهر ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و طلاب و تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت، خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار ما طلاب، سربازی امام عصر(عج) بوده و این از توفیقات بسیار مهم است.

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم مقرب درگاه الهی باشیم باید تقوا داشت، که تقوا یعنی دوری از گناه.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha