پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌ها، گفت: توجه به جامعه نشان از عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی خارگ و معاونین، اظهار داشت: صنعت انرژی هیدروکربنیک نقش مهمی در تولید ثروت و قدرت فرا ملی برای کشور دارد و اگر صنعت پتروشیمی با تنوع محصولاتی که دارد نداشتیم، دچار بحران می‌شدیم، اما با توسعه‌ای که پتروشیمی پیدا کرد و تولیداتی که نوعاً استراتژیک است، باعث شد هم درآمدزایی کشور بالا رود و هم قدرت تاثیرگذاری بین المللی ما افزون شود.

امام جمعه بوشهر افزود: پتروشیمی به عنوان صنعت پایین دستی نقش مهمی در مدیریت نظام ایفا می‌کند و هراندازه بتوانیم تولید را اضافه و مدیریت بازرگانی و تولید با رعایت استانداردها و نیز نوآوری الکترونیک و توسعه حرفه‌ای منابع انسانی داشته باشیم، می‌توانیم تحولی را ایجاد کنیم و این مساله سبب میشود تا کیفیت تولید بالا رود و هم مدیریت بازرگانی بهتر شود و از جهتی درآمد ارزی ما نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی خارگ سابقه طولانی و ویژگی‌های خاص دارد، بیان کرد: این پتروشیمی یکی از متفاوت‌ترین پتروشیمی‌های ایران است به همین دلیل تأمین و نگهداری آن بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه پتروشیمی خارگ، ظرفیت بالایی دارد و می‌توان با تزریق خوراک به آن، تولید را بالا برد، اظهار کرد: در این خصوص با وزیر نفت رایزنی‌هایی صورت گرفت.

وی همچنین بر توجه به وضعیت کارکنان این پتروشیمی تأکید کرد و گفت: کار در صنعت نفت سنگین است و اگر این جغرافیای کار هم جزیره باشد به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد، کار سنگین‌تر خواهد بود، لذا به کارکنان توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید به مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌ها عمل شود، اظهار کرد: توجه به جامعه، نشان از عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه گزارش‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته از طریق رسانه‌ها منتشر شود، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها و خدمات و پیشرفت‌های خود را به مردم ارائه کنید، چراکه یکی از مصادیق جهاد تبیین است و باعث دلگرمی بیشتر مردم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha