شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ساوه

حوزه/ پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: در بین شهدای دفاع مقدس قشر عظیمی از شهدای طلبه و روحانی وجود دارد که همین امر نشانگر وظیفه بسیار حساس طلاب و روحانیت است و امیدواریم طلاب همچون شهدای دفاع مقدس با بهره‌گیری از آرمان‌های آنان، زمینه جذب جوانان و نوجوانان را فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با هفته دفاع مقدس نشست روایتگری و خاطره گویی با حضور سید علی طباطبایی رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه برگزار شد.

طباطبایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر کدام از رزمندگان از دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرات تلخ و شیرین فراوانی به یاد دارند، اظهار داشت: وظیفه ما بیان رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان دیروز برای جوانان امروز است تا با نسل مقاومت و ایثار آشنا شوید.

وی افزود: دلاورمردان ساوجی همراه با سایر رزمندگان، همواره با از خودگذشتگی در تلاش برای حفظ وجب به وجب این سرزمین اسلامی تلاش کردند.

طباطبایی تصریح کرد: خاطرات رزمندگان درس‌های بزرگی برای نسل جدید دارد و نباید این روایتگری‌ها منحصر به هفته دفاع مقدس باشد.

وی با تأکید بر وظایف خطیر طلاب و روحانیون در عرصه کنونی یادآور شد: در بین شهدای دفاع مقدس قشر عظیمی از شهدای طلبه و روحانی وجود دارد که همین امر نشانگر وظیفه بسیار حساس طلاب و روحانیت است و امیدواریم طلاب همچون شهدای دفاع مقدس با بهره‌گیری از آرمان‌های آنان، زمینه جذب جوانان و نوجوانان را فراهم نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha