شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای رسانه استان قم

حوزه/ اولین یادواره شهدای رسانه استان قم با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین یادواره شهدای رسانه استان قم همراه با آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» و افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب با حضور حجت الاسلام علی اسماعیلیان معاون مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی علیزاده دبیر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر، مدیران، خبرنگاران و اصحاب رسانه قم برگزار شد.

داود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در این مراسم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با زبان هنر و رسانه عنوان کرد: شهیدان محمد علی شکرالهی، محمد جواد گلفشان، مهدی شریفی، اسماعیل شریعتی و سید حسین سید ابراهیمی ۶ شهید رسانه‌ای استان قم هستند که هر کدام از آن‌ها در انعکاس دفاع مقدس نقش مهمی داشته‌اند.

علی علیزاده دبیر نهمین جشنواره ابوذر استان قم نیز در سخنانی گفت: امروز سفره شهدا گسترده شده است و این مایه افتخار است تا از خوان کرم شهدا ارتزاق‌ کنیم.

این پیشکسوت رسانه، دفاع مقدس را یک تابلو عظیم مملو از نقش‌های رنگارنگ دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه باید به این تابلوی رنگارنگ توجه بیشتری داشته باشند و رشادت‌های و مجاهدت های رزمندگان را برای مردم تبیین کنند.

یادواره شهدای رسانه قم برگزار شد/ تجلیل از برگزیدگان

وی با بیان اینکه امروز باید در برابر تحریفات دشمن جهاد روایت داشته باشیم، تاکید کرد: اهالی رسانه برای معرفی و بازنمایی چهره شهدا و دوران دفاع مقدس وارد میدان جهاد روایت شوند تا یاد و خاطره شهدا فراموش نشود. اگر این جهاد محقق بشود، می‌توان گفت که شهدای عزیز انسان رسانه‌ترین انسان‌رسانه ها در عصر معاصر خواهند بود.

علیزاده تحقق شعار «ما می‌توانیم» را شاه‌بیت‌ دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت های عظیم رسانه ای دفاع مقدس، باور توانستن و استقلال را به مردم القا کنیم.

دبیر استان ها خبرگزاری حوزه تصریح کرد: ما امروز درگیر جنگ و محاصره رسانه‌ای هستیم و راهکار مقابله با آن بنابر توصیه‌های مقام معظم رهبری، جهاد رسانه‌ای است. اگر این جهاد محقق بشود، بسیاری از فتنه‌ها و عملیات‌های روانی دشمن بی تاثیر خواهد شد.

دبیر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم رویکرد و هدف اصلی این جشنواره را تحقق جهاد تبیین در فضای رسانه ای و کمک به ایجاد فضای امیدآفرینی براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اعلام و از اهالی رسانه دعوت کرد در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

احمد نامداری از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان رسانه ای هم در این مراسم با نقل خاطراتی از شهدا بر ضرورت معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و مجاهدت های شهدا و رزمندگان تاکید کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» تجلیل و نمایشگاه عکس‌های منتخب این مسابقه افتتاح شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha