چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اراک

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان مرکزی، با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد اهداف انقلاب اسلامی صادر شود، گفت: دفاع از نظام، دفاع از انقلاب و دفاع از تمامیت ارضی، از دلایل نامگذاری هفته دفاع مقدس می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با هفته دفاع مقدس نشست فرهنگی با حضور حجت الاسلام رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی صبح امروز در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رجبی اظهار داشت: علت نام گذاری دفاع مقدس این است که مقام معظم رهبری فرمودند: در جنگ تحمیلی آحاد مردم شرکت کردند، عده‌ای در جنگ نظامی، عده‌ای در پشت جبهه، اما نه کل ملت بلکه آحاد مردم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد اهداف انقلاب اسلامی صادر شود، خاطرنشان کرد: دفاع از نظام دفاع از انقلاب و دفاع از تمامیت ارضی، از دلایل نامگذاری هفته دفاع مقدس می‌باشد.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی، در جواب این سوال که چرا دو کشور مسلمان با هم جنگ کردند؟ اظهار کرد: جنگ ما با عراق با مردمان عراق نبود و با مردم عادی عراق جنگ نکردیم و آسیب نزدیم، بنابراین جنگ مسلمان با مسلمان نبود بلکه جنگ ما با ابرقدرت های جهان و با دولت عراق بود.

وی در پایان خاطراتی را از جنگ و جبهه برای طلاب بیان کرد.

در ادامه برنامه از خانواده شهدای مدافع حرم و ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha