سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر لزوم رسانه‌ای کردن اقدامات و فعالیت‌های ارزنده سپاه، گفت: این خدمات باید هر چه بهتر برای مردم بیان شود و این همان مصداق جهاد تبیین است که همه بدانند سپاه چه خدماتی به این استان و مردم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در همایش جهادگران و گروه‌های جهادی برتر و بهره‌برداری از ۵۷۶۱ پروژه محرومیت زدایی در حوزه عمرانی، امنیت غذایی، اشتغال و اجتماعی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به برخی آیات و روایات بیان شده پیرامون گروه‌هایی که برای رفع گرفتاری مردم تلاش و خدمت می‌کنند اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه محرومیت زدایی سپاه، مصداق مجموعه‌ای است که برای رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کرده و همواره خدمت گذاری می‌کند.

امام جمعه بوشهر گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از اول انقلاب تاکنون غیر از دفاع مقدس و حفاظت از نظام، در عرصه محرومیت زدایی در تاریخ ایران بی نظیر است، سپاه در کنار مأموریت‌های ملی و فراملی و نیز در عرصه امنیت و دفاع شبانه روزی از انقلاب، کار محرومیت زدایی را پرتوان انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: این یک فراز از اوج انقلاب اسلامی است، آن وقت می‌دانیم امام خمینی(ره) با صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تشکر از عنایت‌های رهبر معظم انقلاب نسبت به این استان و نگاه ویژه ایشان به بوشهر، اظهار کرد: همواره نگاه مقام معظم رهبری به مردم حماسه ساز تاریخ جنوب ایران است و نسبت به مردم این استان علاقه مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر لزوم رسانه‌ای کردن اقدامات و فعالیت‌های ارزنده سپاه، گفت: این خدمات باید هر چه بهتر برای مردم بیان شود و این همان مصداق جهاد تبیین است که همه بدانند سپاه چه خدماتی به این استان و مردم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha