دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اعیاد و موالید ماه ربیع الاول برگزاری یک مراسم جشن با شکوه با حضور خانواده ها در سطح شهر مقدس قم را از برنامه های ستاد هفته وحدت دانسته و برمشارکت همه دستگاه های عضو ستاد در برپایی این جشن تاکید نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام ذاکری در جلسه همفکری بزرگداشت هفته وحدت و برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اعیاد و موالید ماه ربیع الاول برگزاری یک مراسم جشن با شکوه با حضور خانواده ها در سطح شهر مقدس قم را از برنامه های ستاد هفته وحدت دانسته و برمشارکت همه دستگاه های عضو ستاد در برپایی این جشن تاکید نمود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته وحدت گفت : برگزاری مراسم محوری در سالروز ولادت حضرت رسول خاتم و امام صادق علیهما السلام با همکاری دستگاههای مختلف و هیئات مذهبی در یکی از بوستانهای مناطق محروم شهر مقدس قم با مدیریت معاونت محترم فرهنگی سپاه برنامه ریزی شده و ان شاءالله در شب میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) برگزار خواهد شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از سایر اعضای ستاد خواست تا مقدمات برپائی این جشن باشکوه را فراهم سازند.


در ادامه ایشان با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل کارگروههای مختلف رسانه ، دانش آموزی، تولید محتوا، دانشجویی و مشارکت را دستور کار شورا دانسته و بر ایجاد هماهنگی لازم در جلسات آتی برای برگزاری باشکوه این مراسم با حضور دانش آموزان و عموم مردم تاکید کرد.

در این جلسه معاون فرهنگی سپاه حمایت از قرآن کریم با توجه به هجمه های اخیر در کنار مناسبت ۱۷ ربیع الاول مورد توجه قرار داد و افزود این جشن می تواند در برگیرنده حمایت از قرآن کریم نیز باشد وی گفت: سپاه هماهنگی اولیه برگزاری جشن را انجام داده و از سایر اعضای ستاد خواست تا برای اجرای برنامه همکاری نماید.


مسئول روابط عمومی صدا و سیما نیز با تأکید بر اثرگذاری بر اقشار مختلف، برگزاری مراسم در یکی از بوستانها را مناسب دانست و افزود اگر در یکی از بوستانهای مناطق دورتر از مرکز شهر برنامه اجر گردد اثرگذاری بهتری داشته و بها دادن بیشتر به ساکنین مناطق حاشیه نشین است.

رئیس شورای هیئات مذهبی با اشاره به تعدد هیئات در شهر قم بر توجه به هیئات مختلف و مشارکت دادن و بها دادن به آنها تأکید نمود و افزود هیئت های زیادی در منطقه نیروگاه وجود دارند که در صورت برگزاری مراسم در آن بخش می توان از حضور آنها بهره برد.


نمایندگان سازمان تبلیغات، شهرداری، حرم مطهر، سازمان دانش آموزی، اصناف، ناجا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری،استانداری نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha