شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند با بیان اینکه احترام به پدر و مادر و خانواده دوستی، از ویژگی‌های بارز شهدا بود، گفت: از نوجوانان و جوانان به عنوان الگوسازان آینده کشور می‌خواهیم با شناخت و معرفت از دین به بزرگترهای خود علی الخصوص پدر و مادرها احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند امروز در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مسجد آل یاسین شهرستان مرند، اظهار داشت: احترام به پدر و مادر و خانواده دوستی، از ویژگی‌های بارز شهدا بود.

وی ادامه داد: از شما نوجوانان و جوانان به عنوان الگوسازان آینده کشور می‌خواهیم با شناخت و معرفت از دین به بزرگترهای خود علی الخصوص پدر و مادرها احترام بگذارید و اثر اینها را قطعا در زندگی خود خواهید دید.

امام جمعه شهرستان مرند تأکید کرد: جوانان، آینده از آن ماست و سنگ‌اندازی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مقابل اراده و موفقیت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف را بگیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ کشوری جرأت تعرض به خاک کشورمان را نداشته و اگر چنین غلطی از آنها سر بزند شهرهای رژیم صهیونیستی با خاک یکسان خواهد شد.

براساس این گزارش، منطقه شریعتی مرند (آغ زمین) ۱۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha