شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان والامقام «مجید و مهدی آقایی سروری» را را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان والامقام «مجید و مهدی آقایی سروری» را تسلیت گفتند.

متن پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانوی مومنه و ولایتمدار مرحومه مغفوره حاجیه خانم میرزاده فیروزی حسینی مادر شهیدان والامقام مجید و مهدی آقایی سروری موجب تألم و اندوه گردید.

این مادر فداکار و صبور با تقدیم دو فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) است.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود.

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحومه مغفوره فیروزی حسینی را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده مکرم ایشان و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای روح آن مرحومه مسئلت ‌دارم.

سید محمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عابدین رضوی خرّم
استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha