یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهر سینمای ایران

حوزه/ عبدالسلام بلوچ‌زاده، معاون هنری و سینمایی سیستان و بلوچستان گفت: برای اینکه سینما در سبد فرهنگی خانواده‌ها جای گیرد باید به دیدگاه‌ها و ذائقه نسل‌های جدید توجه شود همچنین به موضوعات اخلاقی و دینی نیز توجهی ویژه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالسلام بلوچ‌زاده، معاون هنری و سینمایی سیستان و بلوچستان درباره برگزاری «جشن مهر سینما» گفت: جشن مهر سینما رویداد جدیدی است و این را به فال نیک می‌گیریم، برگزاری هر ساله و همچنین بومی کردن این رویداد قطعا در آینده منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این رویداد حتماً به جذب مخاطب کمک کند، گفت: ذائقه شناسی مخاطب باید در تولیدات در نظر گرفته شود و همچنین تولید کنندگان باید تلاش کنند کارهای فاخری ارائه کنند، همه این موارد در کنار هم نتیجه مطلوب دارد.

معاون هنری و سینمایی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: برای اینکه سینما در سبد فرهنگی خانواده‌ها جای بگیرد باید به دیدگاه‌ها و ذائقه نسل‌های جدید توجه شود همچنین به موضوعات اخلاقی و دینی توجه ویژه شود. مردم ما مردمانی فرهیخته‌اند و فرق بین کار فاخر و نازل را به خوبی می‌دانند لذا وظیفه ما برای هدف‌گذاری تولید کارهای فاخر سنگین است. قطعا اگر کارها فاخر باشند سینما در سبد کالای فرهنگی خانواده‌ها جایگاه خاصی پیدا خواهد کرد.

بلوچ‌زاده درباره جزییات برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته اتفاقاتی در کشور رخ داد و باعث شد آنچنان که شایسته است این رویداد برگزار نشود و زمان برگزاری عقب افتاد اما امسال تلاش داریم طبق زمان اعلامی این رویداد را برگزار کنیم، مقدمات و هماهنگی‌ها انجام شده و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن مهر سینما را در استان ورجاوند سیستان و بلوچستان برگزار کنیم .

وی با اشاره به تجهیز سالن‌های سینما در دولت سیزدهم گفت: با توجه به توسعه نیافتگی استان هنوز نیاز است توجه ویژه به سیستان و بلوچستان انجام و از تولید کارهای فاخر و بومی حمایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha