دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه سلطانیه گفت: دولت در عرصه بین الملل بن بست ها را شکسته و در عرصه داخلی هم بن بست تورم و گرانی مواد غذایی، مسکن، اجاره و خودرو را بشکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه سلطانیه گفت: پیامبر(ص) هم تعلیم می داد و هم تزکیه می کرد و با رفتار عملی ارزشها را در جامعه گسترش می داد و به آنچه که تعلیم می داد، عامل بود.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد راهبَری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امام صادق (ع) راهبُرد جهاد تبیین بود و ایشان در میدان مبارزه با همه جریانات فکری به مخالفت برخاستند تا عقاید باطل را بکوبند و اندیشه‌های منحرف را اصلاح کنند و عقاید ناب اسلامی را به تشنگان حقیقت هدیه نمایند، افزود: حق و باطل همیشه بوده و جهاد با دشمن همیشگی است و این جهاد یک زمان با شمشیر است و یک زمان با زبان که همان جهاد تبیین است‌.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه هدفی که امام حسین علیه السلام دنبال آن بود، امام صادق علیه السلام با بیان و زبان و قلم انجام داد و مثل امام حسین علیه السلام علاوه بر اینکه با ظالمان و ستمگران مبارزه کرد با ملحدان و منحرفان نیز به مبارزه پرداخت، افزود: امام صادق علیه السلام هم مجاهد و امام جهاد تبیین بود و هم مجاهدانی در عرصه های مختلف تربیت کرده بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه خدمت به مردم در سیره و رفتار امام صادق علیه السلام نمایان است و حل مشکلات مردم را مانند صفا و مروه می داند، افزود: مسئولان باید با حل مشکلات مردم صفا کنند. مردم در ادارات و بانکها گرفتار هستند و حل مشکلات مردم نشانه مسئولیت پذیری است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دولت در عرصه بین الملل بن بست ها را شکسته و در عرصه داخلی هم بن بست تورم و گرانی مواد غذایی، مسکن، اجاره و خودرو را بشکند، گفت: برخی از مردم توانایی تامین مسکن حتی بصورت اجاره حتی در سلطانیه را ندارند و برخی هم توانایی تامین اقساط مسکن ملی را ندارند و دولت باید هم در تحویل مسکن ملی به وعده خود عمل کند و هم در مورد اقساط مسکن ملی تدبیر کند.

وی با اشاره به دستاوردها و نقاط قوت کشور گفت: از مجاهدت‌های نیروی انتظامی عزیز و بسیجیان جان بر کف قدرشناسی می کنیم و البته ضلع مهم تامین کنندگان امنیت هوشمندی و اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه است که از آنان نیز قدرشناسی می کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب افزود: اغتشاشات سال گذشته یک جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران بود که با عنایت امام زمان عج، بصیرت مردم انقلابی، هدایت ها و روشنگری های مقام معظم رهبری، هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی و جهاد تبیین تبیین گران خنثی و دشمن در توطئه جدید هم ناکام ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha