سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: دنیا می‌داند قره‌باغ متعلق به آذربایجان است و مقام معظم رهبری فرموده‌اند، تغییر مرزهای بین‌المللی غیرقابل‌قبول است و ایران هیچگاه اجازه تغییر مرزها را نمی‌دهد و نیروهای مسلح کشورمان آماده است و کوچک‌ترین اشتباه را پاسخی سخت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) اسوه و الگوی جهان است و اخلاق و رفتار پیامبر اسلام (ص) مرکز ثقل وحدت امت اسلامی است.

وی با بیان این که سیره پیامبر اسلام در همه ابعاد بهترین الگو برای جامعه بشری محسوب می‌شود، افزود: اگر همه مردم از این سیره در همه ابعاد پیروی و الگوگیری کنند مشکلی در هدایت انسان‌ها به وجود نمی‌آید و سبک و سیره رسول خدا بهترین و کامل‌ترین سیره و روش زندگی است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به این که هفته وحدت فرصت بسیار مغتنمی برای جهاد تبیین است که باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم وحدتی است که دشمنان اسلام هیچگاه چشم دیدن آن را ندارند.

وی در ادامه گفت: دشمن امروزه در تلاش برای ترویج فرهنگ همجنس‌گرایان است و می‌خواهد جایگاه خانواده را تخریب کند و سازمان ملل کشورها را تحت‌فشار قرار می‌دهد تا همجنس‌گرایی را ترویج دهند، سازمان ملل باید نقش خانواده را که هویت‌بخش جامعه است ترویج دهد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به اقدامات سربازان گمنام طی روزهای اخیر افزود: شایسته است از تمامی نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان تقدیر و تشکر کنم که طی روزهای اخیر بیش از ۵۰ مورد انفجار را در کشور خنثی کردند و امنیت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به موضع‌گیری ایران در خصوص آذربایجان اظهار کرد: دنیا می‌داند قره‌باغ متعلق به آذربایجان است و مقام معظم رهبری فرموده‌اند، تغییر مرزهای بین‌المللی غیرقابل‌قبول است و ایران هیچگاه اجازه تغییر مرزها را نمی‌دهد و نیروهای مسلح کشورمان آماده است و کوچک‌ترین اشتباه را پاسخی سخت می‌دهد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به سالروز جهانی سالمند تصریح کرد: خداوند برخی از گناهان را وقتی می‌بخشد که به سالمندان کمک کنیم، بی‌احترامی و کم‌توجهی جایی در فرهنگ ما ندارد و همه ما باید در خدمت سالمندان باشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha