دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیت اله برقراری

حوزه/ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیت‌اله برقراری در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم با اشاره به اینکه ١٢٠ هزار نفر از بیمه‌شدگان ما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، گفت: خوشبختانه نگاه ریاست کمیته امداد به این بخش، ویژه است.

وی با بیان اینکه در این مسیر از ظرفیت خیرین استفاده می‌کنیم، گفت: افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه‌های مختلف امضا شده است، افزود: در بحث قانون جوانی جمعیت ماده ۲۱ مرتبط با این صندوق است و این صندوق اقداماتی را در بحث افزایش جمعیت و ترویج ازدواج انجام داده است.

وی با بیان اینکه خدمات این صندوق در حال گسترش و توسعه است، اظهار کرد: بخشی از منابع این صندوق در بخش تولید و بخش دیگر در صنایع مادر و تخصصی سرمایه‌گذاری شده است.

برقراری با اشاره به اینکه ما امانت‌دار سرمایه‌های مردم هستیم، تصریح کرد: از تجربه صندوق‌های موجود در این مسیر استفاده کرده‌ایم تا درگیر چالش‌های تکراری نشویم.

وی با بیان اینکه با نگاه‌های علمی تلاش داریم افق‌های ٢٠ ساله و ۵٠ ساله آینده را ببینیم، یادآور شد: خدمت به روستائیان و عشایر موجب ایجاد امید و انگیزه در این اقشار است که می‌تواند دستاوردهای نظام را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ادامه داد: امیدواریم با حمایت مجموعه مدیریت استان قم، در این استان شاهد پویایی بیشتر و اقدامات مطلوب‌تری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha