دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با بیان اینکه باید از تجربه خیرین سلامت الگو گرفت، گفت: نخستین نکته ضروری و قابل توجه در عرصه خیرین فرهنگ ساز موازی کاری است که باید از آن به عنوان یک آفت برای پیشبرد کارهای فرهنگی نام برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در جلسه خیرین فرهنگ ساز که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، با بیان اینکه باید از تجربه خیرین سلامت الگو گرفت، اظهار داشت: نخستین نکته ضروری و قابل توجه در عرصه خیرین فرهنگ ساز موازی کاری است که باید از آن به عنوان یک آفت برای پیشبرد کارهای فرهنگی نام برد.

وی افزود: با رفع موازی کاری‌ها، می‌توان امکانات و توانمندی‌های خود را صرف نیازهای واقعی، به‌ویژه کارهای فراموش شده‌ای کرد که در عرصه فرهنگ و هنر اهمیت به‌سزایی دارند.

ایمانیه در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین تأکید کرد و گفت: یکی از عوامل مشارکت سایر خیرین و همچنین قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط خیرین، معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شده توسط خیرین است.

استاندار فارس، وظیفه دستگاه‌های مسئول و مرتبط را تسهیل امور عنوان کرد و گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید تسهیل‌کننده کارهای خیر باشند و تا جایی که در چارچوب قانون است از مانع شدن بپرهیزند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha