یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1109842
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
پینت بال بهار

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با بیان اینکه تکه زمینی به متراژ ۲ هزار متر در اختیار این مدرسه علمیه بود که ۱۸ سال بدون استفاده مانده بود، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و دریافت نظرات مختلف بخصوص خود جوانان، بر آن شدیم تا این زمین را به محلی برای انجام ورزش پینت بال تبدیل کنیم.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که برای نسل جوان وجود دارد، نحوه گذراندن اوقات فراغت و نشاط افزایی آنها پس از تحصیل و خواندن دروس مدرسه‌ای در روز است.

وی افزود: در همین راستا مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) بر آن شد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود محلی را برای تخلیه هیجانات قشر جوان و نوجوان ایجاد کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره)، با بیان اینکه تکه زمینی به متراژ ۲ هزار متر در اختیار این مدرسه علمیه بود که ۱۸ سال بدون استفاده مانده بود، گفت: گزینه‌های متعددی برای بهره‌برداری از این زمین مطرح شد، از جمله ایجاد زمین فوتبال، بسکتبال و پینت بال، اما طبق بررسی‌های به عمل آمده و دریافت نظرات مختلف بخصوص خود جوانان بر آن شدیم تا این زمین را به محلی برای انجام ورزش پینت بال که برای جوانان دارای جذابیت بالایی است تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه این ورزش به خوبی، هیجان و تحرک را با خود برای جوانان به همراه دارد، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خیرین، زمین برای بهره‌برداری از ورزش پینت بال آماده شد تا این مکان به محلی مناسب برای جوانان شهرستان بهار و شهرستان همدان در جهت تخلیه هیجانات و انجام تفریح سالم تبدیل شود.

حجت الاسلام زارعی، با تأکید بر اینکه برای تجهیز این زمین و خرید تجهیزات خیرین به خوبی پای کار بودند، اظهار کرد: هدف ما استفاده همه جوانان از این ظرفیت است و لذا تنها به حوزه علمیه و مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار اختصاص ندارد و همه نوجوانان و جوانان می‌توانند با کمترین هزینه از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: معمولا برای استفاده از چنین مجموعه‌هایی مبغلی جهت ورودی دریافت می‌شود که بعضا مبالغ بالایی است و همه افراد توان پرداخت آن را ندارند، اما در این باشگاه هیچ مبلغی جهت ورودی گرفته نمی‌شود و تنها هزینه توپ‌های رنگی استفاده شده آن‌هم به به قیمت تمام شده از بازیکنان دریافت می‌شود.

ببینید:

تصاویر افتتاح باشگاه پینت بال مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره)، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت حضور و رزرو و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با باشگاه پینت بال تکاور، با شماره تلفن ۰۹۳۰۹۹۲۷۳۳ تماس حاصل کنند و یا به صورت حضوری به آدرس بهار، بلواز کشاورز، جنب مدرسه علمیه برادران آیت الله بهاری(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha