دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دزفول

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول گفت: ما طلبه ایم؛ طلبه باید حرفی که به مردم می‌زند را باور داشته باشد و به آن عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول با گرامیداشت هفته وحدت گفت: انسان اگر بخواهد تأثیرگذار شود باید به سخنان خود عمل کند.

وی ادامه داد: ما طلبه ایم؛ طلبه باید حرفی که به مردم می‌زند را باور داشته باشد و به آن عمل کند.

امام جمعه دزفول افزود: امام راحل می فرمایند: اگر می خواهید کلامی بر زبان جاری کنید برای خدا جاری کنید که اگر چنین نباشد ولو دعوت به حق باشد بهره بردارش شیطان است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و تأکید کرد: علم را برای خدا کسب کنیم تا وقتی که بخواهیم از آن بهره بگیریم خدا به ما توفیق بهره گرفتن درست را بدهد.

وی عنوان کرد: فرق حوزه با دبیرستان این است که در دبیرستان دانش آموزان درس را برای امتحان می خوانند اما در حوزه درس را باید در جهت یاد گرفتن خواند. طلبه موفق طلبه ای است که پس از پایان هر سال تحصیلی بتواند همان دروس را سال بعد تدریس کند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: کسب علم طریق بندگی خداست و هیچ چیزی در مقابل عمر مثل علم ارزش ندارد.

در پایان نشست، زمانی برای پرسش و پاسخ طلاب با امام جمعه دزفول در نظر گرفته شد و مراسم با اجرای ذاکر اهل بیت(ع) به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha