جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با یک جنگ تمام عیار علیه خانواده مواجه هستیم و اصلی ترین خاستگاه تربیت خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به ریاست حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

موضوع مورد بحث در این نشست فرهنگی، "تعلیم و تربیت" بود که تعدادی از مسئولان و اعضای شورا پیرامون ریشه های اثرگذار در این عرصه و ضرورت ورود اقشار مختلف نکاتی را مطرح کردند.

همچنین در این نشست، حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در بحث تعلیم و تربیت، نخست در زمینه خانواده و دیگری در زمینه آموزش و پرورش برنامه ریزی داشته باشیم.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش گلوگاه است و مسئولیت اصلی در زمینه تربیت این نهاد است و تمام اهتمام ما باید در این خصوص باشد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد افزود: وقتی یک دانش آموز در مدرسه ای که معلم او به نماز و حجاب اعتقادی ندارد، در حال تحصیل باشد چه خروجی خواهد داشت؟ آیا چنین شخصی به عنوان الگو می تواند فرزندان ما را تربیت کند. با کمال تأسف در مقطعی دروازه ورودی آموزش و پرورش رها بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: هدف از برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی اعلام گزارش مبنی بر برگزاری فلان تعداد جلسات نیست بلکه باید به دنبال برآیند آن در جامعه، دانشگاه و مدارس باشیم.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه با یک جنگ تمام عیار علیه خانواده مواجه هستیم، چرا که اصلی ترین خاستگاه تربیت خانواده است، افزود: فضای مجازی نیز بر تربیت نسل فعلی اثرگذاری بالایی دارد که باید برنامه ریزی لازم را برای آن داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha