شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: در هفته وحدت دشمن به نوعی یک عقب نشینی مقابل جهان اسلام دارد بنابراین شایسته است که وحدت یک موضوع همیشگی باشد و آن را تنها به یک هفته خاص خلاصه نکنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت سنندج ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: محبت و عشق به رسول اکرم (ص) در دل یکایک مردم استان کردستان وجود دارد و این امر را به عینه مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه موقت سنندج گفت: هفته وحدت برای جهان اسلام یک رویداد مهم و تأثیرگذار است و این هفته زمانی برای اشتراک و وحدت بیشتر بین مذاهب اسلامی می‌باشد.

وی عنوان کرد: در هفته وحدت دشمن به نوعی یک عقب نشینی در مقابل جهان اسلام دارد بنابراین شایسته است که وحدت یک موضوع همیشگی باشد و آن را تنها به یک هفته خاص خلاصه نکنیم زیرا همین وحدت زمینه‌ای برای صیانت و جلوگیری از غارت ثروت کشورهای مسلمان توسط مستکبرین است.

ماموستا راستی افزود: اکنون دشمنان به خوبی می‌دانند که وحدت و برادری مسلمین راه هرگونه نفوذ را بر آنان خواهد بست بنابراین از هر وسیله و امکاناتی برای ضربه زدن به این وحدت مسلمین بهره برداری می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج به شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) نماد بارز وحدت و تقریب در جهان بشریت هستند این حضرت در سراسر زندگی پر برکت خویش تلاش های بسیاری برای ایجاد وحدت و برادری در بین مسلمین و جهان بشریت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha