یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امین رضا عابدی نژاد

حوزه/ با حکم رئیس جامعه المصطفی، حجت‌الاسلام امین رضا عابدی‌نژاد به عنوان معاون جدید پژوهشی جامعه‌المصطفی معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام مجید عبادی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه طی حکمی حجت‌الاسلام امین رضا عابدی‌نژاد را به سمت معاون پژوهش المصطفی منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر امین رضا عابدی‌نژاد (زید عزه)
با سلام و تحیت

با استعانت از خداوند متعال، نظر به شایستگی‌های علمی و اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به دلیل درخواست جناب آقای دکتر عبادی برای واگذاری مسئولیت معاونت پژوهش به جهت آثار باقیمانده از کسالت پیشین، به موجب این ابلاغ، شما را به‌عنوان «معاون پژوهشی المصطفی» منصوب می‌نمایم.

پیگیری مأموریت‌های مهم این معاونت از جمله تقویت زیرساخت‌های پژوهشی صفوف، استمرار شناسایی و ساماندهی پژوهشگران، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر امور واحدهای پژوهشی، توجه ویژه به امر تولید علم و نهضت ترجمه و توسعه و ارتقاء منشورات علمی المصطفی با استفاده از ظرفیت ارزشمند اساتید، اعضای محترم هیئت علمی و پژوهشگران همکار، مورد تأکید است.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر عبادی در طول مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه سپاسگزاری نموده و دوام سلامت و توفیق ایشان را از خدای بزرگ مسألت دارم.

برای جنابعالی نیز توفیق روز افزون از محضر ربوبی آرزومندم.

علی عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha