یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) به همراه مسئولین صنعت استان قم از ۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی محمودآباد قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به همراه اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وحید وزیری‌راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم، روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ، سرهنگ حسین نیکوکلام مطهر مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و سرهنگ رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم، از کارخانه‌های صنعتی و دانش‌بنیان «آلومینیوم پارس اکسید کسرا» و «امید فنر» در شهرک صنعتی محمودآباد قم، با هدف پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی این کارخانجات بازدید کردند.
سردار موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) استان قم در این بازدید، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم اقتصاد را پایه اصلی کشور و عامل تمدن‌سازی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به اینکه در اوج تحریم هستند، به لطف خداوند و با زحمت، تلاش و پیگیری زیاد به دنبال این هستند که چرخ اقتصاد و تولید را روز به روز افزایش بدهند.
وی افزود: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و کارگران، خدمت‌رسان واحدهای صنعتی و تولیدی استان می‌باشد.

رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدیدهایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحدهای دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است..

سرهنگ حسین نیکوکلام مطهر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این بازدید هم مثل سال‌های گذشته با حضور رده‌های مختلف سپاه در واحدهای صنعتی و تولیدی، مشکلات و موانع تولید را از مدیران واحدهای تولیدی شنیدند که ان شاء الله در رفع این مشکلات به کمک دستگاه‌های تخصصی استان شامل اداره کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صمت، شرکت‌های صنعتی، اتاق بازرگانی و خانه صنعت بتوانیم مشکلات و موانع تولید را برطرف کنیم و به رشد و شکوفایی صنعت برسیم.

دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) قم افزود: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) سپاه استان قم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و کلینیک‌ صنعت تخصصی، کارگروه‌های مالی و بانکی، بازار و تجارت، بازار و فروش، قوانین و مقررات، تحقیق و توسعه، دادن مشاوره به واحدهای تولیدی، پایش و تسهیل‌گری برای واحدهای تولیدی در راستای احیای واحدهای راکد و نیم راکد و رفع موانع رشد تولید اقداماتی را انجام داده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha