یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضرت

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه دریافت آموزه ها و تعالیم پیامبر اعظم(ص) است.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم ربیع الاول بر همه مسلمانان و شیفتگان سیره و اخلاق پیامبر (ص) ابراز داشت: هر چند که در زمان حاضر متأسفانه شاهد ظلم ها و بی عدالتی های بسیار در کره خاکی هستیم اما واقعیت آن است که به همان میزان بر شیفتگی نسبت به دریافت معارف نورانی اهل بیت(ع) به خصوص رسول الله(ص) افزوده می شود به نحوی که می توان مدعی شد دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه دریافت معارف و آموزه های بعثت نبوی است.

وی با اشاره به این که بعثت حضرت رسول(ص)، مهم‌ترین مقطع تاریخ انسانی در مسیر دست یابی به کمال و هدایت بشر به شمار می رود، افزود: اگر به آیات نورانی قرآن مراجعه کنیم به وضوح می بینیم که زمینه سازی برای تحقق جامعه توحیدی و مقابله با طواغیت و ستمگران، دو هدف اصلی بعثت انبیای الهی عنوان شده و به طور خاص علاوه بر این ها هدف از بعثت نبی مکرم اسلام، اتمام مکارم اخلاقی نیز می باشد.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: وظیفه همه ما این است که تعالیم ناب رسول الله(ص) را در راستای جهاد تبیین به خوبی برای مردم تبیین و تشریح کنیم و مجاهدانه و با احساس مسئولیت بالا در بصیرت افزایی جامعه در صحنه حاضر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha