یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: پژوهش مقوله ای مهم و ضروری است و بی‌شک طلابی که در این حوزه تلاش می‌کنند آینده‌ای درخشان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با طلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران، ضمن تبریک هفته وحدت و نیز میلاد باسعادت رسول خدا (ص) و امام صادق (ع) در سخنانی اظهار داشت: طلاب برای پیشرفت در زندگی و مراحل تهذیب نفس خویش باید همواره زندگی بزرگان دین مبین اسلام را سرمشق خویش قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران گفت: زندگی بزرگان دین به ویژه رسول خدا و ائمه اطهار(ع) برای همه ما بهترین الگو و سیره برای داشتن یک زندگی ایده آل و معنوی است.

استاد حوزه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، خطاب به طلاب عنوان کرد: همه شما امسال باید در بحث آموزش و پژوهش و تهذیب تلاش وافری داشته باشید زیرا با داشتن این عناصر می‌توان در ادامه تحصیل در مدرسه علمیه موفق باشید.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از خلأ‌های موجود در مدارس علمیه کم توجهی به پژوهش است، بیان کرد: پژوهش مقوله ای مهم و ضروری است و بی‌شک طلابی که در این حوزه تلاش می‌کنند آینده‌ای درخشان خواهند داشت و در حوزه دینی و تبلیغی می‌توانند تأثیرات بیشتری نسبت به سایر طلبه‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امسال انتظار ما این است که طلاب به صورت خودجوش در بحث پژوهش در کنار مباحث اخلاقی و تهذیبی توجه کافی را معطوف داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد طلابی با سواد و متعهد و با ایمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha