دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان در پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حمید حسینی(ره) مدیر سابق مدرسه علمیه دورود را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار استاندار به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

رحلت عالم خدمتگزار و استاد حوزه علمیه شهرستان دورود، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حمید حسینی «رضوان الله تعالی علیه» موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این روحانی پرهیزکار پس از سال‌ها تحصیل در حوزه علمیه بروجرد و در محضر حضرت آیت الله العظمی بروجردی «رحمة الله علیه» به امر آن مرجع جهان تشیّع در شهر دورود ساکن شد، و بیش از نیم قرن به تبلیغ و تعلیمِ احکام و معارف اسلامی و آموزه‌های اهل بیت «علیهم السلام» پرداخت.

تدریس در حوزه علمیه شهرستان دورود، تربیت صدها شاگرد، اقامه مستمر نماز جماعت و سه دهه نماز جمعه در کسوت امامت جمعه موقت، خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوان و نیز ارشاد و هدایت و اصلاح امور مردم، و ساده زیستی، از ایشان شخصیتی مقبول و مورد اعتماد در بین آحاد مردم آن شهرستان ساخته بود.

همراهی و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی و همگامی با روحانیت مبارز استان لرستان در مقاطع گوناگونِ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در جبهه‌های نور علیه ظلمت در ۸ سال دفاع مقدس، و نائل شدن به مقام و منزلت جانبازی از دیگر فعالیت‌های ارزشمند جهادی این روحانی انقلابی و خستگی ناپذیر است.

اینجانبان ارتحال این عالمِ عامل را به محضر حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» رهبر معظم انقلاب اسلامی«مد ظله العالی» حوزه‌ علمیه استان و شهرستان دورود، عموم روحانیت معظم و مردم شریف استان لرستان، بخصوص شهرستان دورود و خانواده و منسوبین آن سعید عزیز تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند متعال برای آن عالم پارسا علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نماییم، و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهرماه را در شهرستان دورود عزای عمومی اعلام می‌ داریم، و از عموم مردم متدین و انقلابی شهرستان دورود درخواست می‌نماییم، در مراسم تشییع و تدفین و مجالس گرامیداشت آن عالم فرهیخته شرکت فرمایید.

«سید احمد رضا شاهرخی»
«فرهاد زیویار»
۱۲ مهر ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ ربیع الاول ۱۴۴۵ هجری قمری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha