دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرسه علمیه سفیران هدایت(ع) خورموج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت(ع) خورموج گفت: علاوه بر بحث اردو، برگزاری برنامه‌های ورزشی و بصیرتی در مناسبت‌های مختلف انجام شد، که در حوزه بصیرتی از کارشناسان و تحلیلگران برای حضور در مدرسه دعوت شد.

حجت الاسلام سید مهدی طاهری مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت(ع) خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این مدرسه طی سال تحصیلی گذشته، اظهار داشت: برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی یکی از برنامه‌های این مدرسه برای طلاب بود که برای این منظور اردویی در شهر مقدسه قم تدارک دیده شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این مدرسه، گفت: علاوه بر بحث اردو، برگزاری برنامه‌های ورزشی و بصیرتی در مناسبت‌های مختلف انجام شد، که در حوزه بصیرتی از کارشناسان و تحلیلگران برای حضور در مدرسه دعوت شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت(ع) خورموج از اعزام طلاب به مدارس و مساجد به عنوان مبلغ خبر داد و یادآور شد: تعامل خوبی بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در شهرستان دشتی برقرار است که به‌عنوان نمونه می‌توان به حضور ۲۴۰ نفر از دانش آموزان ممتاز شهرستان دشتی در مدرسه علمیه سفیران هدایت اشاره کرد که این حضور با هدف آشنایی دانش آموزان با حوزه علمیه صورت گرفت و این نمونه یک همکاری خوبی بودکه با آموزش و پروزش اتفاق افتاد.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: همچنین حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش را در سال گذشته داشتیم که در سال جدید نیز مقرر شده تا این اقدام استمرار داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت(ع) خورموج با اشاره به برنامه‌های سال جاری این مدرسه علمیه، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در قالب برنامه‌های علمی، فرهنگی، تفریحی، بصیرتی و ورزشی، فعالیت‌هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: هدف این است تا طلابی شایسته برای سربازی امام زمان(عج) و نیز خدمتگزار در عرصه علمی و مذهبی برای خدمت به این نظام، انقلاب و مردم تربیت و پرورش یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha