دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غبارروبی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مقام معظم رهبری، نیروهای انتظامی را یکی از ستون‌های اصلی امنیت عنوان کردند و این برای ما ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان روز گذشته در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا به‌مناسبت هفته انتظامی که در باغ بهشت همدان برگزار شد، با اشاره به آیه ۴۱ سوره مبارکه توبه اظهار داشت: خداوند در این آیه به اهمیت جهاد اشاره دارد و می‌فرماید همگی به‌سوی میدان جهاد حرکت کنید، سبک‌بار یا سنگین‌بار و با مال و جان خود، در راه خدا جهاد نمایید که این برای شما بهتر است اگر بدانید.

وی با بیان اینکه در خطبه ۲۷ نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) نیز حضرت پس از ستایش پروردگار، جهاد در راه خدا را دری از درهای بهشت عنوان کردند، گفت: در ادامه این خطبه حضرت فرمودند که خدا آن در را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان، با تأکید بر اینکه جهاد، لباس تقوا و زره محکم و سپر مطمئن خداوند است، خاطرنشان کرد: کسی که جهاد را ناخوشایند دانسته و ترک کند، خدا لباس ذلّت و خواری بر او می‌پوشاند و دچار بلا و مصیبت می‌شود.

وی افزود: چنین فردی به جهت ترک جهاد، به خواری محکوم و از عدالت محروم است و ضمن آنکه دلش در پرده گمراهی باقی خواهد ماند، حق از او روی می‌گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانعلی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، مقاومت، مقابله و هجوم هزینه دارد و تسلیم شدن هم هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن بیشتر است، یادآور شد: آرامش و امنیتی که امروز در کشور حاکم است، به برکت خون شهدا، ایثارگران و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، نیروهای انتظامی را یکی از ستون‌های‌های اصلی امنیت عنوان کردند و این برای ما ارزشمند است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان، با بیان اینکه امروز دشمن سنگر حجاب و چادر را مورد هدف و هجمه خود قرار داده است، اظهار کرد: از مهم‌ترین وصایای شهدا بحث حجاب بوده و امروز لازم است تا این مسیر را ادامه دهیم و مراقب امانت شهدا باشیم.

وی ادامه داد: شهید محمود آقا زیارتی در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است که "و شما چادر سیاه و حجاب اسلامی را بر سر بکشید و چشم دشمنان را کور و تن آنان را به لرزه در آورید، همانگونه که گفته‌اند خواهرم سیاهی چادر شما کوبنده‌تر از سرخی خون من است".

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha