یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج خواستار گنجانده شدن نام و حماسه شهدای خلیج فارس در تقویم ملی و کتب درسی شد و گفت: پیشنهاد می‌کنم به پاس رشادت و شهامت و از جان گذشتگی این بزرگان، روز شهادت شهدای خلیج‌فارس برای همیشه در تقویم و تاریخ ملی ایران درج و ماندگار شود و نام و حماسه این شهدای گرانقدر در کتب درسی گنجانده شود تا فرزندان ما قهرمانان واقعی جامعه را بشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته انتظامی فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در ایجاد و تأمین امنیت جامعه است.

وی افزود: به تعبیر امیرالمومنین(ع)، متولیان امنیت کشور پناهگاه استوار مردم و مایه شکوه دین و زینت و وقار حکومت هستند که امور مردم و جامعه به وجود آنان استوار است.

وی بیان کرد: «امنیت» یکی از فصول ضروری زندگی بشر و مثل هوا برای انسان، به طور مستمر لازم است، بدون امنیت، زندگی بی‌معنا می‌شود، اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست و بخش مهمی از امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت‌های شبانه روزی نیروی مخلص انتظامی است.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: تا زمانی که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج کشور در اوج اقتدار و انسجام باشند، هیچ خطر امنیتی کشور ما را تهدید نخواهد کرد و هیچ قدرتی توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به ۱۶ مهر سالروز شهادت شهدای خلیج‌فارس، گفت: ۱۶ مهرماه روزی بزرگ و عظیم در تاریخ پر افتخار شهرستان دشتی است، چرا که یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار و رشادت دو تن از فرزندان رشید این دیار یعنی سرداران شهید نادر مهدوی و غلامحسین توسلی و دلاوران همرزم آنها در خلیج فارس است.

وی ادامه داد: حماسه عظیم ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۶۶ که حماسه استقامت و ایستادگی راسخ در برابر زورگویی ناوگان دریایی آمریکا بود، به اذعان دوستان و اعتراف دشمنان هیمنه پوشالی آمریکا را در خلیج فارس درهم شکست و جایگاه آنها را در جهان متزلزل کرد.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: سردار رشید اسلام شهید نادر مهدوی که نام او مایه افتخار همه ملت ایران خصوصا ما دشتیانی‌هاست در بخشی از وصیت نامه خود گفته است، "امروز دشمن ما صدام نیست، امروز دشمن ما حزب بعث نیست، این‌ها عروسک‌های کوکی استکبارند و ما دشمن واقعی خود را استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا می‌دانیم، شرق و غرب، گذشته از اختلافات درونی خود، متحدانه موضعی خصمانه در برابر اسلام گرفته‌اند، بدانید که امروز، شرافت و عزت، در سایه‌ جهاد و ایثار و شمشیر است. "

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم عده‌ای فریب خورده، وامانده و تفاله‌های منافقین کوردل، سلطنت طلب‌های خائن و احزاب معاند، با حمایت استکبار و آمریکای جنایتکار دست به دست هم داده‌اند تا به خیال خام خودشان بتوانند ضربه یا آسیبی به جمهوری اسلامی بزنند، باید بدانند که کار اینها شبیه سنگ زدن و ریگ پرتاب کردن به سمت یک کوه استوار است، اینها خیلی کوچک‌تر از این هستند که بتوانند آسیبی به نظام اسلامی بزنند.

حجت الاسلام زاهددوست اظهار کرد: دشمنان بدانند شهید نادر مهدوی همچنان زنده است و امروز هم نادر مهدوی‌های بسیاری در مکتب او تربیت شده و آماده ایستادگی در مقابل آمریکا و همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمام وجود هستند.

امام جمعه خورموج خواستار گنجانده شدن نام و حماسه شهدای خلیج فارس در تقویم ملی و کتب درسی شد و افزود: پیشنهاد می‌کنم به پاس رشادت و شهامت و از جان گذشتگی این بزرگان، روز شهادت شهدای خلیج‌فارس برای همیشه در تقویم و تاریخ ملی ایران درج و ماندگار شود و نام و حماسه این شهدای گرانقدر در کتب درسی گنجانده شود تا فرزندان ما قهرمانان واقعی جامعه را بشناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha