دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الهی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز در اوج صلابت و بالندگی است و پیشرفت‌های روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردمی بودن، مکتبی بودن، قدرت نیروهای مسلح و نعمت ولی فقیه، چهار مولفه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز در اوج صلابت و بالندگی است و پیشرفت‌های روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند جوانان شجاع و حافظان نظم و امنیت این مرز و بوم تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند، گفت: اهدا خون هزاران شهید نیروی انتظامی در راه صیانت از جان و ناموس میهن اسلامی نشان می‌دهد سبزپوشان نیروی انتظامی تا پای جان از کیان اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، با بیان اینکه در استان ولایتمدار لرستان هیچگونه دغدغه امنیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این مهم نشأت گرفته از دینداری و فرهنگ بالای مردم این استان دارد و اگر کسی بخواهد هنجار شکنی کند، نیروی انتظامی برخورد جدی با هنجارشکنان خواهد داشت.

سردار الهی یادآور شد: تقدیم شهدای والا مقام نیروی انتظامی نشأت گرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) و هم مسیر شدن با شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha