یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / آیین غبارروبی و گلباران  گلزار شهدا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه قزوین

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: در اغتشاشات سال گذشته نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی به خوبی توانستند در مقابل آشوب ها عمل کنند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی امروز در نشستی با جمعی از پرسنل انتظامی سنندج که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولین و مهم‌ترین ویژگی‌های نیروی انتظامی مردمی بودن است.

استاد حوزه عنوان کرد: از سوی دیگر نیروی انتظامی با عملکرد خود نشان داده است که از بدنه جامعه بوده و در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه امنیت نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی زمینه ساز، امنیت پایدار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی به خوبی توانستند در مقابل آشوب ها عمل کنند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند، البته در این میان باید از بصیرت و دشمن شناسی مردم هم قدردانی کرد.

استاد حوزه در پایان گفت: امیدواریم که روز به روز نیروی انتظامی در بحث ارتقاء امنیت و مبارزه با پدیده خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد کارنامه درخشان‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha