دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم و رزمندگان مقتدر نیروهای مسلح، به بالاترین سطح امنیت در کشور رسیدیم که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت و آسایش و راحتی امروز مردم حاصل زحمات و از جان گذشتگی‌های فراوان پرسنل نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، مظهر اقتدار و مهربانی در جامعه هستند از این رو هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت زحمات، دلاورمردی‌ها، ایثار و از جان گذشتگی سبزپوشانی که در راه عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را بدون هیچ چشم داشتی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم و رزمندگان مقتدر نیروهای مسلح نظامی، انتظامی، به بالاترین سطح امنیت در کشور رسیدیم که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: نیروی انتظامی متولی اصلی برقراری امنیت است، اما این امنیت مستلزم همکاری، تعامل و عملکرد تمامی دستگاه‌ها، مردم و همه آحاد جامعه است و امروز سبزپوشان دلاور انتظامی برای کسانی که مخل نظم و آرامش جامعه شوند، یک تهدیدی جدی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: با ایجاد امنیت، کشور رشد کرده و در راستای رسیدن به اهداف موفق می‌شود، حتی رسول اکرم(ص) در این خصوص می‌فرمایند، «نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِیَةُ. یعنی دو نعمت است که شکر آن‌ها گزارده نمی‌شود، امنیت و سلامتی.» و خوشبختانه ماموریت‌های نیروی انتظامی با تکیه بر دانش، تجربیات و بهره‌گیری از تکنیک‌های به‌روز با موفقیت به سرانجام رسیده است.

وی اظهار کرد: اصلی‌ترین سرمایه پلیس جامعه محور، اعتماد مردم است و امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه حاصل می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: نیروی انتظامی امروز حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خصوصاً شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، این هفته را به‌محضر فرمانده معزز کل قوا، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و یکایک پرسنل خدوم، سختکوش و فداکار که بی‌منت و خالصانه به مردم ایران اسلامی خدمت می‌کنند، تبریک و خدا قوت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha