دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احسان ماندگار

حوزه/ به‌مناسبت هفته وقف نشست ادبی "احسان ماندگار" در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته وقف نشست ادبی "احسان ماندگار" امشب در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: در هفته وقف قرار داریم که با توجه به دستورالعمل شورای فرهنگی، ۱۶ لغایت ۲۲ ربیع‌الاول به این نام مزین شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی‌پور ضمن قدردانی از هیات امنای مسجد توحید بوشهر، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان انقلابی، جهادی و تلاشگری در این مسجد قرار دارند که با فعالیت‌های ارزنده خود، جهاد تبیین را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کنند.

وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: در حوزه‌های مختلف نیازمند وقف هستیم که باید هر فرد در این راستا به عنوان رسانه‌ای اثرگذار برای ترویج این مهم تلاش کند.

حیدری خاطرنشان کرد: وقف صدقه‌ای است که علاوه بر دنیا در آخرت نیز برای انسان مفید می‌باشد.

در ادامه ضمن سرودن شعر از زبان فاطمه نویدی و سیده زهرا حسینی، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه و معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از این شاعران با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حوزه، نشست ادبی "احسان ماندگار" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha