یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
طوفان الاقصی

حوزه / سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات جوانان فلسطینی که در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر این رژیم کودک‌کش بود نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات جوانان فلسطینی که در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر این رژیم کودک‌کش بود نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ
"‌اگر خدا شما را یاری کند، پس هیچ‌کس بر شما چیره نخواهد شد"
سوره آل عمران آیه ۱۶۰

امام خامنه‌ای(مدظله العالی) : ((رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ این هفتاد-هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدغصب، ضدظلم، ضدصهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید.))

خداوند متعال را شاکریم در ادامه شکست‌های رژیم غاصب صهیونیسم در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ برای سومین بار شاهد شکست راهبردی رژیم غاصب صهیونیسم شدیم و بر همگان عیان شد تنها راه استقلال و آزادی از مسیر اتکاء به پروردگار و مقاومت در این راه می‌گذرد.

عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی که در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر این رژیم کودک‌کش بود نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد.

امروز جوانان فلسطینی وارد نبرد شرافت، مقاومت و کرامت شده‌اند و این طوفان از غزه آغاز شده و به‌زودی به کرانه باختری و حتی خارج از سرزمین‌های اشغالی سرایت خواهد کرد و ان‌شاءالله نتیجه آن آزادی قدس شریف می‌باشد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن عرض تبریک این پیروزی و موفقیت راهبردی به رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت فلسطین و همه آزادیخواهان جهان اعلام می‌دارد: رژیمی که در عرض چند دقیقه تعادل خود را از دست دهد با مقاومت و اتکاء به پروردگار متعال و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، قطعا در آینده‌ای کوتاه تر از ۲۵ سال وعده داده شده از بین خواهد رفت.

در پایان از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی خواستار حمایت از جریان مقاومت در فلسطین تا نابودی کامل اسرائیل هستیم.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha