دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه لارستان

حوزه/ امام جمعه لارستان گفت: جبهه مقاومت وارد مرحله جدید توامندی شده و این رونمایی از یک فاز جدید توانمندی جبهه مقاومت است که نشان دهنده این نکته بود که امروز سخن از یک عملیاتی نیست که رژیم صهیونیستی محدوده آن را مشخص کند، بلکه امروز شاهد یک جنگ ترکیبی هستیم که نشان از ارتقاء توان جبهه مقاومت دارد.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی در روز گذشته، اظهار داشت: یکی از نکاتی که در جنگ دیروز حائز اهمیت بود تأکید فرماندهان مقاومت بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تمام شدن دوران بزن در رو بود.

وی با بیان اینکه عملیات دیروز نیروهای مقاومت پیام‌های زیادی برای رژیم صهیونیستی داشت، اضافه کرد: نیروهای مقاومت در عملیات دیروز نشان دادند که دیگر دورانی که این رژیم کودک کش با حمایت کشورهای غربی هرکاری در هر زمانی که می‌خواست انجام می‌داد، تمام شده است.

امام جمعه لارستان، افزود: جبهه مقاومت با انجام این عملیات وارد مرحله جدید توامندی شده و این رونمایی از یک فاز جدید توانمندی جبهه مقاومت است که نشان دهنده این نکته بود که امروز سخن از یک عملیاتی نیست که رژیم صهیونیستی محدوده آن را مشخص کند، بلکه امروز شاهد یک جنگ ترکیبی علیه رژیم صهیونیستی هستیم که نشان از ارتقاء توان جبهه مقاومت دارد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت، یک جنگ ترکیبی بود، خاطرنشان کرد: حضور چتربازان، هک شدن گنبدآهنین، رونمایی از موشک دوربرد و حضور نیروهای توانمند، نشان از یک جنگ ترکیبی تمام عیار است که همگان به‌ویژه سران رژیم صهیونیستی که توهم شکست ناپذیری را داشتند در شک فرو برد.

حجت الاسلام موسوی خرم، تصریح کرد: پیروزی‌های حیرت آور جبهه مقاومت برای ما یک درس مهم دارد و آن این است که حرکت در مسیر ولایت و اطاعت از ولایت فقیه و ید واحه بودن، عزت، اقتدار، پیشرفت و حل مشکلات کشور را به‌دنبال خواهد داشت .

وی با اشاره به اغتشاشات گذشته نیز، خاطرنشان کرد: عملیات جبهه مقاومت یک پیام مهم برای عناصر خارجی و پشت صحنه اغتشاشات یعنی رژیم صهیونیستی و پادوهای وطن فروش داشت و آن این است که جمهوری اسلامی به سادگی از آنان نخواهد گذشت و انتقام خود را خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha