دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرتیپ ستاد نبی سهرابی

حوزه/ جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیروزی‌های بی‌سابقه دیروز و امروز حماس و محور مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها نوید از بین رفتن رژیم منحوس اسرائیل غاصب به این زودی‌ها را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان صبح امروز در سنندج با حضور سرتیپ نبی سهرابی برگزار شد.

سرتیپ سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران با شجاعت و دلیری خود دفاع مقدس را به بهترین نحو ممکن مدیریت کردند و امروز نیز شاهد الگوپذیری بسیاری از کشورها از رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی هستیم.

سرتیپ سهرابی ادامه داد: امروز هم شاهد دامنه دفاع و مقاومت در کشور فلسطین هستیم به نوعی که روز گذشته شاهد حمله بی‌سابقه رزمندگان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیستی بودیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: پیروزی‌های بی‌سابقه دیروز و امروز حماس و محور مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها نوید از بین رفتن رژیم منحوس اسرائیل غاصب به این زودی‌ها را می‌دهد.

وی تصریح کرد: این حملات چهره پوشالین و دروغین اسرائیل را برای جهانیان هویدا ساخت و نشان داد که این رژیم هیچ قدرتی برای دفاع از خود ندارد.

سرتیپ سهرابی عنوان کرد: مردم کردستان در ۸ سال دفاع مقدس خون‌های بسیاری برای حفظ این مملکت نثار کرده‌اند که باید مسئولان قدر این ایثارگری‌ها را به خوبی بدانند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: کردستان بیشترین شهدای زن را تقدیم انقلاب اسلامی نموده و هنوز هم شاهد این ایثارگری‌ها هستیم که از جمله می‌توان به شهیده حنیفه محمدی اشاره کرد که جان خود را برای دفاع از نظام اسلامی و انقلاب فدا نمود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر امنیتی در استانی همانند کردستان می‌بینیم همه اینها مرهون فرهنگ شهادت و ایثار در کشور می‌باشد، بنابراین همه برای حفظ این امنیت پایدار باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha