شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت پیروزی های مسرت بخش جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسراییل، بیانه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت پیروزی های مسرّت بخش جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، بیانه ای منتشر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«... وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ...» (حشر/۲)
و خودشان نیز گمان می‌کردند که دِژهای محکمشان آنها را از عذاب الهی مانع می‌شود؛ امّا خداوند از آنجا که گمان نمی‌کردند به سراغشان آمد و در دلهایشان ترس و وحشت افکند.

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «حفظه الله تعالی» : «نظر قطعی جمهوری اسلامی این است دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد چرا که این رژیم رفتنی است و آنها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند.»

فلسطین، پاره تن اسلام و قلب تپنده همه مسلمانان جهان، که بیش از هفت دهه است توسط صهیونیست های کودک کش اشغال شده و در این مدت آنان برای رسیدن به اهدافِ پلید و غیر انسانی خود جان هزاران مرد، زن و کودک مظلوم را از هستی ساقط کرده و با حمایت سازمان‌ها و دولت‌های غربی و به ظاهر حقوق بشری از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.

امروز جوانان غیور فلسطین در قامتی مقتدرانه و متفاوت از گذشته در برابر ظلم اسرائیل غاصب قیام کرده و با درس آموزی از مکتب خمینی کبیر رحمه الله و اطاعت از خلف صالح او، امام خامنه ای حفظه الله کارزار مقاومت را از ستیز با سنگ، بدل به ستیز موشکی نمودند و به حول و قوه الهی درسی عبرت¬آموز و جاویدی به صهیونیسم غاصب و حامیانش نشان دادند.

حملات سهمگین و غیورمندانه رزمندگان فلسطینی، رژیم جعلی اسرائیل را در شوک شدید فرو برد و قدرت پوشالی این رژیم کودک‌کش را در هم شکست و زوال رژیم اسرائیل بیش از پیش بر همگان آشکار گردید.

این عملیات برق آسا و پیروزمندانه پاسخی صریح و قاطع به جنایات مستمر اشغالگران صهیونیست درحق ملت مظلوم فلسطین و پیام آشکاری است براینکه اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز و اشغال رژیم جعلی اسراییل می¬باشد و همچنین پیام روشنی است برای جهان عرب و اسلام به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند تا بدانند مسئله فلسطین یک مسئله زنده است و تا پیروزی نهایی جریان دارد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه این پیروزی شیرین و امید آفرین رزمندگان فلسطینی را به همه آزادی خواهان جهان، خصوصا محورمقاومت تبریک گفته و ضمن آرزوی پیروزی های مستمر برای محورمقاومت و مردم ستمدیده فلسطین، بر لزوم اتحاد و انسجام جهان اسلام در مبارزه با رژیم صهیونیستی تاپیروزی نهایی تأکید می نماید.

«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ»
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha