سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ق

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی به نمایندگی از طرف مردم و مسئولان و مجاهدان و ایثارگران منطقه کاشان، آمادگی کامل خود را برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، تا محو غده سرطانی اسرائیل و تشکیل امت واحده اسلامی به "عنوان انتظار الفرج" اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در پیامی به نمایندگی از طرف مردم و مسئولان و مجاهدان و ایثارگران منطقه کاشان، آمادگی کامل خود را برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، تا محو غده سرطانی اسرائیل و تشکیل امت واحده اسلامی به "عنوان انتظار الفرج" اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی و روحی فداه

السلام علیکم ورحمت الله

پیروزی فرزندان حضرت امام خمینی "رضوان الله علیه" و پیروان مکتب حاج قاسم سلیمانی "قدس سره"، در سرزمین‌های اشغالی را به محضر نورانی شما تبریک عرض میکنم.

الحمد لله رب العالمین

امت بزرگ اسلامی با عمل به "عهد نصرت" که در قرآن عظیم با آیه شریفه " ان تنصروا الله" و در زیارت جامعه کبیره و زیارت اربعین و زیارت آل یس با عبارت "ونصرتی لکم معده" آمده است، تحقق بخش کریمه ۸۱ اسراء خواهد بود که:

"و قل جاءالحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا"

به نمایندگی از طرف مردم شهید پرور و مسئولان انقلابی و مجاهدان و ایثارگران منطقه کاشان، آمادگی کامل خود را برای اجرای فرامین نائب عام حضرت بقیة الله الاعظم (عج) تا محو غده سرطانی اسرائیل و تشکیل امت واحده اسلامی به "عنوان انتظار الفرج" اعلام می‌دارم.

سایه پر مهر و برکت حضرتعالی تحت عنایات خاصه الهی، به حق "پیامبر اعظم(ص) مستدام باشد.

فرزند کوچک شما

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان

سید سعید حسینی

۱۶مهرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha