دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تودیع و معارفه فرماندار سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: وقتی فردی مسئولیتی را در نظام اسلامی قبول کرد و درد و مشکلات مردم را مشاهده کرد، تا حل آن مشکل نباید خواب به چشمانش بیاید و لذا خدمت به مردم اولویت دینی، انقلابی و انسانی ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار سلماس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی شاهکار مقاومت در ضربه به رژیم غاصب صهیونیستی است که هیمنه پوشالی این رژیم غاصب را برای چندمین بار در هم شکست.

وی با بیان اینکه مسئولین ما در کشور باید به دور از گرایشات سیاسی اولویت خود را خدمت به مردم قرار دهند، گفت: استمداد الهی، تقوا، خویشتن داری و تواضع و نیز ارتباط موثر با مردم از جمله دیگر ویژگی‌هایی است که مدیران در مسئولیت‌های مختلف باید رعایت کنند.

امام جمعه سلماس، خاطرنشان کرد: وقتی فردی مسئولیتی را در نظام اسلامی قبول کرد و درد و مشکلات مردم را مشاهده کرد، تا حل آن مشکل نباید خواب به چشمانش بیاید و لذا خدمت به مردم اولویت دینی، انقلابی و انسانی ماست.

وی عنوان کرد: حمایت از تولید و سرمایه گذاران باید مورد توجه مسئولین شهرستان در هر حوزه‌ای باشد، چرا که این بحث تولید و اشتغال امری مهم در جامعه است.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت خدمت به مردم نیست و همگی باید دقت کنیم از این نعمت و فرصت به‌خوبی استفاده کنیم.

در پایان این دیدار ذبیح الله کاظمی فرماندار سابق خوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از زحمات کاظم غنی‌زاده قدردانی شد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha