یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست تعامل و تقدیر فرماندهان کلانتری های اهواز و فرماندهان حوزه های مقاومت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز

حوزه/ امام جمعه اهواز گفت: در مسئولیت اجتماعی تکلیف همه ما این است که بتوانیم گره‌ای از گره‌های مردم را باز کنیم و لذا بعداز عبادت خداوند متعال هیچ عبادتی به اندازه این کار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست تعامل و تقدیر فرماندهان کلانتری‌های اهواز و فرماندهان حوزه‌های مقاومت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز پیروزی جبهه مقاومت، هفته انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: در مسئولیت اجتماعی تکلیف همه ما این است که بتوانیم گره‌ای از گره‌های مردم را باز کنیم و لذا بعداز عبادت خداوند متعال هیچ عبادتی به اندازه این کار نیست.

امام جمعه اهواز افزود: در روایت داریم اگر انسان گره از کار کسی بردارد، ثواب چند حج دارد، البته گره‌گشایی و ثواب آن به اندازه آن گره بستگی ندارد، در عالم آخرت باید پاسخگو باشیم در هر مسئولیتی قرار داریم به‌دنبال گره گشایی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، اظهار کرد: هنگامی که مجموعه دستگاه‌ها و بخش‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفتند می‌توان گره‌های بزرگ را باز کنند، فرقی نمی‌کند در کدام عرصه و نقطه قرار داریم بلکه باید دغدغه و مشکلات مردم را حل کنیم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به مسأله ایجاد پل شناور عنافچه تا تکمیل پل اصلی و ثابت، بیان کرد: این مسأله را از دفتر رهبر معظم انقلاب، وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیگیری کرده‌ام و قول‌هایی در خصوص رفع این مسأله داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه امنیت پایداری که در کشور وجود دارد مدیون زحمات نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: تعامل بین این دو مجموعه باید بیشتر باشد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: چه می‌شود که آمریکا با تمام قدرت به صحنه آمده تا حجاب را بردارد، از بی‌حجابی زنان چه کسی خوشحال می‌شود؟ هر کجا استکبار خواسته اهداف خود را دنبال کند، در ابتدا تلاش کرده تا بنیاد خانواده را از بین ببرد و در گام نخست زن را به میدان آورده، بنابراین در هر کجا که هستیم با یک تذکر پای کار مسأله بی‌حجابی و امر به معروف و نهی از منکر بیایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    کشور مدیون زحمات سپاه پاسداران است و بس