دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران مرکزی گفت: یکی از راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) قرائت زیارت آل یاسین در هر روز می‌باشد و قسم‌هایی که در این زیارت به چشم می‌خورد در آخرت به کارمان می‌آید، زیرا امام زمان(عج)شاهد قسم های ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست اخلاقی با موضوع معرفت امام زمان(عج) با حضور خانم هبه ظهیری استاد حوزه علمیه خواهران مرکزی در مدرسه علمیه الهیه این شهرستان برگزار شد.

خانم ظهیری ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یکی از نشانه‌های نزدیک شدن ظهور و فرج امام زمان(عج) می‌باشد.

ظهیری گفت: کسی که معرفت امام زمان(عج) را دارد تحت حمایت حضرت می‌باشد و معرفت یعنی اینکه علم از ذهن به قلب می‌آید و به باور و یقین می‌رسد، به بیان دیگر علت وجود هستی امام زمان(عج) می‌باشد،

وی تصریح کرد: استفاده از وجود امام زمان(عج) همانند استفاده از نور خورشید در پشت پرده است، زمانی که امام عصر(عج) را یاد کنید، باید بدانید که امام زمان(عج) هم به یاد توست، زیرا مرکزیت و محوریت با امام زمان(عج) است.

ظهیری خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) قرائت زیارت آل یاسین در هر روز می‌باشد و قسم‌هایی که در این زیارت به چشم می‌خورد در آخرت به کارمان می‌آید، زیرا شاهد قسم‌های ما امام زمان(عج) است.

ظهیری با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: ما باید شکرگزار خداوند باشیم، زیرا در دورانی زندگی می‌کنیم که شاهد پیروزی جبهه مسلمین بر علیه کفر و نزدیک شدن ظهور هستیم.

قرائت زیارت آل یاسین از راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha