یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام زحمتکش

حوزه/ معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از صدور بیانیه این نهاد در حمایت از «طوفان الاقصی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام محمد علی زحمتکش معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از صدور بیانیه این نهاد در حمایت از «طوفان الاقصی» خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ»

«اگر خدا شما را یاری کند، پس هیچ‌کس بر شما چیره نخواهد شد» سوره آل عمران آیه ۱۶۰

امام خامنه‌ای مدظله العالی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح(۱۸مهر۱۴۰۲): «رژیم صهیونیستی بعد از روز شنبه ۱۵ مهر، روز حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی، دیگر رژیم صهیونیستی قبلی نیست، عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است، چرا که وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید.»

پیروزی‌ رزمندگان فلسطینی در مقابل نظامیان رژیم صهیونیستی و موفقیت‌ افتخارآمیزی‌ که‌ برای‌ ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان در عملیات طوفان مسجدالاقصی آفریدند، به‌ همه‌ می‌آموزد که‌ صراط مستقیم‌ به‌ سوی‌ آزادی‌ و استقلال، جز رفتار شجاعانه‌ و متکی‌ بر ایمان‌ و آگاهی‌ جوانان حق‌طلب‌ نیست.

وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه‌ اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است، چرا که اکنون این رژیم جعلی، علاوه بر از هم‌گسیختگی داخلی، توانایی پیش بینی صحیحی از مخاطرات پیش روی خود را ندارد و این عملیات ثابت کرد که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از مقابله با حماس و گروه‌های جبهه مقاومت عاجز مانده و سردرگم شده‌است.

مسئله فلسطین مسئله اسلام و کلید حل ظهور حضرت حجت(عج) است و اکنون در این وضعیت، بزرگترین و مهمترین امربه معروف ونهی از منکر ایستادگی و مقاومت و مبارزه با مستکبرین و حمایت همه جانبه از محور مقاومت و رزمندگان در این عرصه است.

اسرائیل چشم امیدش به آمریکاست و آمریکا در این عملیات رسما پای خودش را عقب کشید و به فرستادن یک ناو در آب‌های فلسطین بسنده کرد و در آخرین موضع گیری خود از فرستادن نیروی زمینی نیز خودداری کرده است.

حزب الله اعلام کرد اگر آمریکا وارد جنگ شود ما هم ورود می‌کنیم و نیروهای یمنی از طریق دریا ناوش را خواهند زد، اکنون اسرائیل در این جنگ از سوی هم پیمانانش تنها مانده و از نظر وضعیت داخلی و اقتصادی به بدترین وضعیت نسبت به سال‌های گذشته رسیده است، در این جنگ که خود آغازگر آن است توان جنگیدن در چند جبهه را ندارد و در باتلاق دست و پا می‌زند.

توسط محور مقاومت و از غزه که ضعیف‌ترین قسمت محور مقاومت است تا کنون بیش از ۵٠٠٠ موشک به اسرائیل پرتاب شده است و اگر بخواهد غلطی از این رژیم سر بزند از ده نقطه به آن حمله می‌شود و اگر اسرائیل به حمله‌های خودش ادامه دهد محور مقاومت عملیات‌های بیشتری را انجام خواهد داد و همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند «اسرائیل یک اسب بازنده است»، برای همین هیچ کدام از هم پیمانانش به کمک او نیامدند.

اقشار جهادی و مردمی در معاونت مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، با تبریک فتح خیبرگونه عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم فلسطین و غزه، آرزوی توفیق بیش از پیش و پیروزی‌های بزرگتر را برای گروه‌های مقاومت فلسطینی دارد و همانطور که امام خامنه‌ای امروز اعلام کردند: «ما پیشانی و بازوی جوانان فلسطینی و طراحان مدبر و هوشمند فلسطینی را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم»، ما نیز با افتخار، پیشانی و بازوی مجاهدان و رزمندگان فلسطینی را می‌بوسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ندا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    یقینا با ورود مداحان و روحانیت معزز و شیرمدان بسیج و سپاه و کل ملت برای نابودی کفر اسراییل جهاد کنند تا پیروز حق بر باطل
  • فائزه IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    ان شاءألله نابودی هرچه زودتر اسرائیل غاصب و پیروزی فلسطین آرزوی حلم و آرامش دارم برای مردم فلسطین