دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید عباس موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی از افزایش پذیرش ۵۰ درصدی طلاب در مدارس علمیه خبرداد و گفت: در قالب طرح ‌های اصطفاء و جذب حفظ قرآن محور این داوطلبان پذیرش و جذب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز، اظهار داشت: در زمینه جذب و پذیرش تلاش‌های بسیاری شده و مدارس رشد ۵۰ تا ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

وی با بیان اینکه پذیرش طلاب جدید برای مدارس علمیه همچون هوای تازه است، افزود: دو طرح برای اولین بار اجرایی شد، یکی طرح اصطفاء که مبلغ محور و یکی از ویژگی‌های متمایز و برجسته آن تبلیغ چهره به چهره می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی طرح دیگر پذیرش طلاب جدید الورود را جذب حفظ قرآن محور برشمرد و یادآور شد: این طرح بسیار دقیق، جالب و جذاب است و علاقه‌مندان بیش از ۴۰ روز با این طرح همراهی خواهند کرد و به‌صورت غیرمستقیم با ذی طلبگی آشنا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس علمیه احاطه و تأمل خود را نسبت به طرح سوال امتحانات در مدرسه علمیه بیشتر کنند، البته درخصوص طرح سوال نیز دوره‌ای برگزار شد که ثمرات خوبی به همراه داشت.

مسائلی پیرامون بایگانی پرونده‌ها در مدارس علمیه، حضور و غیاب، بازبینی امتحانات توسط استاد، پیش رو بودن المپیاد، تشویق طلاب به پایان نامه‌نویسی از دیگر مسائلی بود که توسط معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان به آنها اشاره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha