دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار رادان

حوزه / فرمانده انتظامی کل کشور، با تأکید بر اینکه امتی که امام دارد، اقتدارآفرین است ، گفت: این امت می‌تواند آمریکا با آن همه ادعا را طوری خوار و ذلیل کند که گریه سربازانش قطع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار احمدرضا رادان شب گذشته در دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه همدان در آغازین روزهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور به‌صورت شاخص در عرصه مجاهدت‌ها شناخته شد، اظهار داشت: نمونه آن اولین فرمانده عملیاتی سپاه در همدان بود در کسوت یک زن به نام خانم دباغ ظهور و بروز کرد.

وی با بیان اینکه مردان و زنان در کنار هم در این انقلاب زحمت کشیدند، یادآور شد: زنانی چون خانم دباغ نشان دادند بانوانی که دل به خط امام خمینی(ره) می‌بندند، نه تنها حجابشان محدودیت نیست بلکه می‌توانند حتی در کسوت یک فرمانده عالی‌رتبه نقش‌آفرینی کند و حماسه بسازد.

فرمانده انتظامی کل کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی و رشادت‌های این فرمانده در میدان‌های مختلف، گفت: نقش‌آفرینی شهید همدانی در ایران و در عرصه دفاع از حرم بر کسی پوشیده نیست و لذا باید گفت شهید همدانی نه تنها حبیب همدان که حبیب ایران شد.

وی با تأکید بر اینکه از شهید همدانی باید به‌عنوان یک فرمانده نابغه و طراح جنگ‌های چریکی نام برد، خاطرنشان کرد: شهید قهاری‌سعید، شهید خوش‌لفظ، شهید چیت‌سازیان، شهید ابراهیمی‌ها و شهید طالبیان‌ها شهدای نخبه‌ای بودند که تاریخ شاهد رشادت‌های آنان است.

سردار رادان، با بیان اینکه همدان سرزمین مردان بزرگی است، اظهار کرد: همدان را باید نگین انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و حرم حضرت زینب(س) نیز نامید و نه تنها برادران سپاه پاسداران که برادرانمان در ارتش و بسیج و نیروی انتظامی نیز در تمامی این سال‌ها مشغول رشادت و ایثار بوده‌اند.

وی افزود: امام، امت و مکتب شهادت، سه بالی بود که باعث پیروزی کشور در میدان‌های مختلف شد، به بیان دیگر بدون امام مسیر گم می‌شود، اما امام به تنهایی در مسلخ کربلا به شهادت می‌رسد بنابراین باید امت همراه امام باشد تا جبهه حق به پیروزی دست پیدا کند.

فرمانده انتظامی کل کشور، با بیان اینکه تبعیت محض از ولایت، عامل موفقیت و سربلندی است، خاطرنشان کرد: تبعیت یعنی اگر امام فرمود بجنگ بجنگیم، فرمود صبوری کن صبوری کنیم و اگر فرمود عمار باش، همه ما عمار شویم.

وی همراهی این سه بال را شرط مهم برای عبور کشور از بحران‌ها و تحریم‌ها خواند و یادآور شد: ملتی که امام دارد، خود استاد می‌شود، همانند شهید همدانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها که نه تنها کشور ما که سوریه را هم از بحران‌ها نجات دادند.

سردار رادان، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تجزیه ایران است، گفت: امروز به‌برکت خون شهدا و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم و رهبری حکیم، ایران قوی در منطقه تعیین‌کننده است و ملت‌های آزادیخواه از آن الگو می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مهم مکتب ایثار و شهادت، زیر بار ظلم نرفتن است، یادآور شد: همانطور که شهدا و رزمندگان ما برای عبور از روی مین و سیم خاردار و رسیدن به مقام شهادت از هم سبقت می‌گرفتند، امروز نیز باید برای حرکت در مکتب و مسیر سیدالشهدا(ع) از یکدیگر سبقت بگیریم و سیره شهدا را الگو خود قرار دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور، تصریح کرد: کشوری که ۸۰ درصد خاک آن در دست داعش بود با الگو قرار دادن حاج حسین همدانی که مکتبش اطاعت از مرام اباعبدالله(ع) بود، توانست موفق و پیروز شود.

وی با تأکید بر اینکه امتی که امام دارد، اقتدارآفرین می‌شود، خاطرنشان کرد: این امت می‌تواند آمریکا با آن همه ادعا طوری خوار و ذلیل کند که گریه سربازانش قطع نشود.

سردار رادان، با بیان اینکه ایران اسلامی هیمنه دشمنان را در هم شکسته است، یادآور شد: همانطور که شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران را خیمه و حرم می‌دانست امروز ما نیز باید آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha