جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تکریم و احترام مردم را بسیار مهم دانست و گفت: سرعت در ارسال مرسوله برای مردم مهم است و این میزان رضایتمندی را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیر کل و جمعی از کارمندان اداره پست بوشهر، اظهار داشت: پست در منظومه نظام اجتماعی نقش رابط امین را داشته و از دیرباز هم به همین شکل بوده و ایفای نقش می‌کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اداره پست در اذهان مردم به عنوان امانت‌دار مطمئن شناخته شده است، افزود: به همین جهت مردم مهمترین اسرار خود را از طریق پست می‌فرستادند و این نشان می‌دهد که پست در نظام اجتماعی دارای مقبولیت است.

وی سرعت، سلامت و امنیت را سه ویژگی مهم پست عنوان کرد و گفت: هر اندازه به این مقوله بتوانید اضافه کنید، نرخ ارزشمندی کار شما نیز بالا می‌رود و بالطبع پست الکترونیک یکی از بخش‌های مهم این کار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه ایمان مردم به پست ظرفیت بالایی است، ابراز کرد: در استان بوشهر با تلاش‌هایی که شده شتاب ارسال مرسولات معقول است و امنیت خوبی برای مرسولات وجود دارد.

وی بیان کرد: اگر حمل و نقل ریلی استان درست شود، کمک بزرگی به پست خواهد شد و کمبود حمل و نقل جاده‌ای جبران می‌شود، هر چند که در ایجاد راه آهن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف استان، اظهار کرد: جوان‌گرایی در پست مهم است و از جهتی تکریم پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تکریم و احترام مردم را بسیار مهم دانست و گفت: سرعت در ارسال مرسوله برای مردم مهم است و این میزان رضایتمندی را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی‌ها باید به اطلاع عموم برسد، گفت: اطلاع رسانی به مردم در رابطه با قواعد پست بسیار مهم است و در رابطه با خدماتی که ارائه می‌شود نیز نیازمند اطلاع رسانی خوب و مناسب هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جابجایی هفت میلیون مرسوله در سال کار بزرگی است که این کار توسط پست استان بوشهر به‌خوبی و در کمال امنیت و سلامت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از پیشکسوتان پست تقدیر شود، یادآور شد: سرکشی از خانواده‌های کارمندان پست که پیشکسوت و بازنشسته شدند کار ارزنده‌ای است که می‌توان آن را انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha