یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاط

حوزه / جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: همه فعالیت‌های حوزه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم باید به تبلیغ بیانجامد، البته منکر جایگاه آموزش و پژوهش نیستیم، اما آموزش و پژوهش نیز باید به تبلیغ ختم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط صبح امروز در همایش آموزشی مبلغین طرح هجرت استان اصفهان ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی آسایش و آرامش صهیونیست‌ها را پس از ۸۰ سال بر هم زدند و خواب را از چشم‌های آنها ربودند.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد جایگاه تبلیغ، عنوان کرد: این تأکیدات وظیفه‌ای را بیش از پیش بر دوش ما گذاشت و باید قدم‌های دیگری در این مسیر برداشت.

وی افزود: همه فعالیت‌های حوزه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم باید به تبلیغ بیانجامد، البته منکر جایگاه آموزش و پژوهش نیستیم، اما آموزش و پژوهش نیز باید به تبلیغ ختم شود.

استاد حوزه علمیه، به وجود تنگناهایی در مسیر تبلیغ اشاره کرد و یادآور شد: در این مسیر تنگناهایی نیز وجود دارد که انسان را به رنج و محنت وا می‌دارد، بنابراین وظیفه خود می‌دانیم تمام تلاش خود را برای افرادی که وارد عرصه تبلیغ شده‌اند به‌کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال خطاب به چند پیغمبر الهی از جمله خطاب به حضرت داود(ع) می‌فرماید:" حَبِّبْنی اِلی خَلْقی "، لذا باید گفت نهایت تبلیغ، همین مسئله است، یعنی خداوند در پی این است که رابطه دوستی با بندگان خود برقرار کند.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: زمانی این رابطه برقرار می‌شود که مردم به نعمت‌های خداوند توجه پیدا کنند، چرا که "الانسان عبید الاحسان" است و نقطه آغاز، محبت و دوستی است و بالاتر از همه چیز بوده و عقیده بدون محبت ماندگار نمی‌باشد و لذا تعالیم مکتب اهل بیت(ع) بر مبنای محبت و دوستی با خدا و با اولیاء خدا است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha