یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اختتامیه دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی

حوزه/ آیین اختتامیه دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین اختتامیه دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی با حضور حجت الاسلام زارع قاجار کارشناس معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام اسلام پور استاد دوره، جمعی از معاونین حوزه علمیه خوزستان و اساتید شرکت کننده در دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی روز گذشته به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه استان، در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، ضمن خیرمقدم، به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری دوره پرداخت.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام زارع قاجار کارشناس معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، ضمن تشکر از مدیر و کادر معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان و قدردانی از همکاری استاد دوره، به بیان نکاتی پیرامون اهمیت امر پژوهش و انتظارات از اساتید تربیت شده در این دوره پرداخت.

وی اظهار داشت: اگر مطالعه‌ای در تاریخ علما داشته باشید متوجه می‌شوید بسیاری از علما در طول تاریخ به حوزه‌های علمیه و جهان تشیع خدمت کردند، اما علمایی که نامی از آنها باقی ماند کسانی بودند که هنر قلم زنی و نوشتن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش علاوه بر فائده‌ای که برای خود پژوهشگر دارد، باعث حل مشکلات علوم شده و باب‌های دیگری از علم را به روی ما و تمام دنیا می‌گشاید.

در پایان این مراسم از اساتید شرکت کننده در دوره با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha