یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) فلسطین پاره تن جهان اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی همواره حامی ملت‌های مظلوم و ستمدیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در حاشیه راهپیمایی مردم خرم آباد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلامی هستند، اظهار داشت: ملت‌های آزاده و استکبار ستیز جهان جنایات ددمنشانه و بی‌رحمانه اسرائیل غاصب و هم پیمانانش را محکوم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) فلسطین پاره تن جهان اسلام است، افزود: انقلاب اسلامی همواره حامی ملت‌های مظلوم و ستمدیده است.

استاندار لرستان، با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از مردم جبهه مقاومت و امت حزب الله، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، بیانگر این است که فلسطین پاره تن اسلام است و خواهد بود و فاصله جغرافیایی هرگز مانع از قرابت مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین نخواهد شد.

زیویار اظهار کرد: هر حرکتی علیه مردم فلسطین از طرف جهان اسلام محکوم است و ملت فلسطین مورد حمایت آزادگان و استکبارستیزان جهان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha