دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امام جمعه تاکستان و عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع داوطلبان آزمون جذب روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد گفت: رژیم صهیونیستی کودکان را قتل عام و آب و برق را قطع می کند و با ارتکاب جنایت های گوناگون مانع رسیدن دارو به مردم و زخمی ها می شود.

وی اظهار کرد: عموم آزادگان عالم به ویژه مسلمانان بنا بر وظیفه انسانی، دینی و شرعی موظف هستند فلسطینیان را حمایت و در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند و باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بدون شک امروز مقاومت همه جانبه مردم عزیز فلسطین در برابر زورگویی ها و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان از تلاشهای حجت الاسلام عباس افشار رابط بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین قدردانی کرد.

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی محقق می شود

انتهای پیام /

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی محقق می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha