یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / آزمون جذب  روحانیون  ومداحان عتبات عالیات استان قزوین

آزمون روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان قزوین در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین امروز در آزمون روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور با شرکت ۱۱۰ نفر برگزار شد که ۷۷ نفر روحانیون و ۳۳ نفر مداحان می باشند و نتایج این دو آزمون اواخر آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

و در ادامه با اشاره به این که رژیم اشغالگر قدس از هیچ منطقی به جز زور و تجاوز تبعیت نکرده و باید با زبان خود این رژیم با آن برخورد کرد، اظهار کرد: حمله رژیم صهیونیستی به غزه نشان از مظلومیت فلسطین و رو به نابودی رژیم صهیونیستی است.

رابط بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین گفت: رژیم اشغالگر قدس، نگران هویت و ماهیت منطقه ای خود است و برای همین همواره به دنبال بحران آفرینی و کشتار در منطقه است.

وی اظهار کرد: جنایت اخیر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در فلسطین و غزه پرده دیگری از چهره خشونت بار و توحش ذاتی این رژیم نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت؛ رژیمی وحشی که برای رسیدن به اهداف زیاده خواهانه و اشغالگرایانۀ خود از هیچ عمل غیر انسانی دریغ نمی‌کند.

شرکت روحانیون و مداحان قزوینی در آزمون پذیرش عتبات عالیات + عکس

شرکت روحانیون و مداحان قزوینی در آزمون پذیرش عتبات عالیات + عکس

شرکت روحانیون و مداحان قزوینی در آزمون پذیرش عتبات عالیات + عکس


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha