پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان شرقی گفت: عقیدتی سیاسی یکی از نهادهای تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه یک شنبه در آیین گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی ارتش در تبریز و در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان شرقی گفت: عقیدتی سیاسی یکی از نهادهای تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به خدمات شایان روحانیت در جنگ تحمیلی، نقش و خدمات عقیدتی سیاسی را در مقاطع مختلف دفاع مقدس بسیار ارزشمند توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیروهای مسلح را بهترین مکان برای تبلیغ دین خواند و گفت: روحانیون عقیدتی سیاسی باید با رفتار، گفتار و کردار برای ترویج اهداف والای امامین انقلاب و تبلیغ اسلام بیش از پیش تلاش کنند.

امیر شفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء آذربایجان هم با اشاره به جایگاه مهم روحانیت در نیروهای مسلح گفت: روحانیون منشا اصلی حرکت بر روی ریل قرآنی و معنویت در دوران جنگ تحمیلی بودند که نتیجه آن پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام کاظم محمدی، مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به رتبه نخست ارتش در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح اشاره کرد و تربیت ۳۷ هزار حافظ قرآن و ۲۹۴ حافظ کل را از توفیقات مهم عقیدتی سیاسی ارتش در ترویج قرآن بیان کرد.

۲۴ مهر سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha