سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
1

حوزه/یکی از جلوه های زیبای زندگی در دنیای پساصهونیست؛ اقامه آزادانه نماز جماعت مسلمانان در مسجد الاقصی است و مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه منتظران ظهور حضرت حجت(عج) در حال آماده شدن برای برگزاری این نماز باشکوه در قبله اول مسلمین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پس از بشارت های مکرر امام خامنه ای به مسلمانان و به ویژه جوانان مبنی بر نابودی اسرائیل و همچنین اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در «طوفان الاقصی» که رهبر انقلاب از آن به عنوان شکست غیر قابل ترمیم تعبیر کردند، رایحه نابودی قطعی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در جهان پیچیده و زندگی در دنیای پساصهیونیست را نزدیک تر و ملموس تر از گذشته کرده است.

یکی از جلوه های زیبای زندگی در دنیای پساصهونیست؛ اقامه آزادانه نماز جماعت مسلمانان در مسجد الاقصی است و مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه منتظران ظهور حضرت حجت(عج) در حال آماده شدن برای برگزاری این نماز باشکوه در قبله اول مسلمین است.
به این منظور پویش «خادم الاقصی» با هدف ثبت نام و سازماندهی مشتاقان به خدمت افتخاری در بیت المقدس شریف شکل گرفته و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت مسجد مقدس جمکران به آدرس www.jamkaran.ir به این پویش بپیوندند و با هشتگ خادم الاقصی در فضای مجازی دیگران را به این حرکت معنوی دعوت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha