یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه اسرائیل دیر یا زود از صحنه روزگار حذف خواهد شد، گفت: جهان اسلام یکپارچه در مقابل این تجاوزگری‌ها از خود واکنش درست، سریع و عملی نشان دهد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین اظهار داشت: امروز شاهد بی سابقه ترین و فیجع ترین جنایت توسط رژیم جعلی اسرائیل علیه ملت فلسطین و حتی بشریت هستیم.

امام جمعه موقت سنندج گفت: متاسفانه این جنایات در حالی انجام می شود که شاهد سکوت مرگبار و سئوال برانگیز مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر هستیم.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل دیر یا زود از صحنه روزگار حذف خواهد شد، عنوان کرد: بی‌گمان امروز قدرت جبهه مقاومت در جایگاهی قرار گرفته است که اسرائیل غاصب که روزگاری شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد را به چالش کشانده است که این خود یک دستاورد بزرگ نظامی و سیاسی برای جهان اسلام می‌باشد.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: بنابراین می‌طلبد که جهان اسلام یکپارچه در مقابل این تجاوزگری‌ها از خود واکنش درست، سریع و عملی نشان دهد.

امام جمعه موقت سنندج در پایان گفت: بی‌گمان پیروزی جبهه مقاومت و ملت فلسطین و مردم غزه در گرو اتحاد و وحدت جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha